2011. november 12., szombat

7.rész_Barátnőkerítő Akció





Na a mai részben lesz két új szereplőnk, Samantha és Leila . Harry és Niall barátnő jelöltjei. Pontosabban Kata két barátnője akiket összeakar hozni a Srácokkal. Remélem tetszettek az előbbi részek.
Samantha
Leila






Nagyon jól aludtam az éjjel, főleg hogy a világ két legédesebb sráca között aludtam. Mikor felkeltem, láttam hogy Harry milyen édesen alszik, viszont mást nem láttam a szobában, csak kettőnket. Felkeltem és kimentem a konyhába. A többiek ott szorgoskodtak. A lányok palacsintát sütöttek, Niall pedig narancslét csinált. Meglepett a látvány. Korán volt még nekem ehhez. Néztem ahogy Niall munkálkodik de nem bírtam tovább. "Sziasztok. Hát ti meg mit csináltok a konyhámban?? Ja és Niall ..a hűtőben van narancslé :D" vigyorogtam. Mire Niall kezéből kiesett a narancs és elkezdett hisztizni " De ők azt mondták hogy csináljak mert nincsen" Erre a mondatára Louis úgy elkezdett visítani, hogy nekünk is nevetnünk kellett. Erre éreztem hogy valaki rám ugrik és a földön fekszem...megfordulok és látom hogy Harry felébredt és vigyorog " Háháhá. Legyőztelek." Mondta. " De még is miben?? " Néztem rá értetlenül. " Nem tudom, de akkor is vesztettél" röhögött aztán felállt és felhúzott engem. Liamre néztünk akin szerintem egy enyhe féltékenységi roham futott át ezért oda mentem hozzá és nyomtam az arcára egy puszit . (még korán volt a csókolózáshoz) Megreggeliztünk adtam a srácoknak egy-egy fogkefét meg törölközőt és elmentünk tisztálkodni. Még szerencse hogy annyi fürdőszoba van a házban. Mire mindnyájan készen lettünk már délután 5 volt. Harry kitalálta hogy menjünk le a parkba sétálni. "Remek ötlet Harry. Hívhatom még kettő barátőmet?" kérdeztem. Rögtön felcsillant a szeme és bólogatással válaszolt. Felhívtam Samanthát és Leilát " Sziasztok nincs kedvetek lejönni a parkba?? a One Direction is ott lesz" mondtam. Hallottam ahogy elkezdenek sikoltozni a telefonba. "Persze . nagy örömmel megyünk. Hánykor és pontosan hol?" kérdezték egyszerre..imádom a konferencia hívás opciót :DD " Fél óra múlva a Maddison bejáratánál" válaszoltam. "ott leszünk. szia" tették le. Zsebembe csúsztattam a telefonom, majd jeleztem hogy indulhatunk. Mire a parkhoz értünk már sírtam a nevetéstől, Loui megint hozta a formáját. Kiszálltunk kézen fogtuk a barátainkat és elindultunk a bejárat felé. Samantháék persze már ott vártak ránk. Láttam ahogy felcsillan a szemük, majd odasúgtam Harrynek és Niallnek hogy "ne olyan rámenősen" majd rájuk kacsintottam. Odaértünk a csajokhoz és szépen-rendre bemutattam őket a srácoknak. "Nagyon jó délutánnak nézünk elébe" gondoltam. Harry nagyon jól el volt Samanthával , de valahogy Niall nem tűnt a legbátrabbnak. Ki találtam, hogy mi lenne, ha elmennénk a szökőkúthoz, az ilyenkor olyan romantikus. Megfogtam Liam karját és elkezdtem húzni előre felé. Mire odaértünk , már Niall is bátrabb volt, mert mindnyájan ott voltunk, így ez bátorságot adott neki. A szökőkút közelében volt egy épület, ami régen a szüleimé volt így kitaláltam hogy menjünk be. volt benn szerencsére pár kanapé , így leültünk és kitaláltam hogy játszunk felelsz vagy merszet. Természetesen mindenki beleegyezett, mert hogy ez egy vicces játék. Én kezdtem , mivel én találtam ki , és Niall azt a feladatot adta, hogy vegyem le Liamről a pólóját, ránéztem Liamra aki bólintott, én pedig egy egyszerű mozdulattal lehúztam róla a pólót.Ekkor vettem észre, hogy milyen jó teste van. A lélegzetem is elált...de nem csak nekem. A következő feladatot én osztottam ki, mégpedig Harrynek , hogy csókolja meg Samanthát, amit persze boldogan megtett. És Samantha sem ellenkezett (No Jimmy protested xD) Úgy látom, jó pár lesz belőlük. Niall is felszabadult az este végére és elkezdett kezdeményezni Leila felé,persze Leilánál szerintem szerelem volt első látásra... Ott ültünk még van egy órát..tök jól elszórakoztunk. Sajnos 10kor haza kellett mennünk, mert reggel iskola. A srácok haza vittek minket , nálunk összeszedték a cuccukat és elindultak haza. Persze búcsúzóul kaptunk pár forró csókot de sajnos ezeknek hamar vége szakadt. =( Miután mindenki elment felmentem a szobámba , összepakoltam a cuccaimat amik másnapra kellettek, lefürödtem és elmentem aludni. Szép nap volt...szeretnék még pár ilyet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése