2011. november 12., szombat

2.rész_A Buli

Köszönöm, ha elolvastátok az első részt.Remélem tetszett:)) Ma kibővülünk két új szereplővel: Cherrel; és Matt el.
Cher

Matt

Bementünk a házba, ami még eszméletlenebbül nézett ki belülről mint kívülről. Körbe néztem és láttam hogy rajtunk kívül csak az X-faktoros versenyzők vannak ott.Azt hittem többen leszünk. Egyszer csak megpillantottam Cher-t, még gyönyörűbb mint képen :| Teljesen oda-voltam meg vissza a szépségétől. Arra kaptam fel a fejem hogy valaki megszorítja a kezem. Felnéztem ,Niall volt az. "Jól vagy?".-kérdezte. "Persze,tökéletesen, Csak elbambultam.Boldog Szülinapot teee.." válaszoltam és megöleltem. Amin teljesen meglepődött(bár nem csodálkozom) de végül ő is megölelt engem. Ez a tettünk elég nagy figyelmet keltett. Mindenki azt hitte hogy valami van köztünk. Félre húzódtam, ránéztem Liamre, akinek tök szomorú volt a tekintete. Odamentem hozzá és azt mondtam " Liam , mi a baj?? Valaki bántott?? Vagy tán én tettem valamit ami rosszul esett?" "Nem, nem bántott senki és nincs semmi baj, DE kijönnél velem egy pillanatra??" -kérdezte és elindult ki a kert felé. Követtem, majd miután kiértünk az ajtón , megálltunk egymással szemben és egymás szemébe néztünk, láttam rajta hogy valamit nagyon ki akar bökni de nem meri. Így álltunk egy ideje, és egyszer csak elszóltam magam hogy "Liam, nagyon tetszel nekem." Amire ő elmosolyodott és megcsókolt. Ahhoz képest hogy csak pár órája ismertük egymást elég szenvedélyes csók volt. Biztosan eltartott pár percig.. Akkor húzódtunk el egymástól, amikor meghallottunk hogy nyílik az ajtó. Felnéztünk és láttuk hogy Matt áll az ajtóban. (Liam egyik volt versenytársa, ő nyerte meg az Xfaktort) Köszöntünk neki és elmosolyodtunk. " Héjj Liam. Szép a barátnőd." nézett Liamra Matt vigyorogva. "Hát.én.én..szóval ne-ne-nem vagyok a barátnője" pirultam el. "Pedig elég szép pár lennétek" mondta valaki Matt mögül, aki arrébb állt és láttuk hogy Louis áll mögötte. 'Köszönöm az egyetértést Lou" .vigyorgott Matt. "Srácok , magunkra hagynátok??" Könyörgött Liam . mire a két srác sarkon fordult és bement a házba. " Szóval, tudom hogy csak pár órája ismerjük egymást, de szeretném megkérdezni hogy lennél a barátnőm?? Persze előtte ha szeretnéd , elmehetünk randizni is párszor." mondta Liam, és teljesen belepirult. " Igen nagyon szívesen elmegyek veled randizni, szeretnélek jobban kiismerni és utána meglátjuk mit hoz a sors." mondtam neki félénken. "Szerintem ideje lenne bemennünk, mert elég hűvös is van, meg már elég rég óta kinn vagyunk. Hidegről jut eszembe, elfelejtettem a pulcsid, legközelebb visszahozom" beszéltem én ismét. " Rendben,menjünk be, a pulcsimat meg tartsd meg cserébe azért mert leöntöttem a tiéd " - győzködött Liam amire én hülye azt mondtam hogy " De akkor ha kimosom, már nem fogom rajta érezni az illatod. Pedig kimosni majd kikell"-pirultam el. "Akkor mosásra majd visszaadod" Mosolygott és kézenfogott. "Menjünk mert már kezdek fázni." és még utoljára nyomott egy puszit az arcomra. Bent már nagyban folyt a buli, nagyon jól éreztük magunkat, de sajnos 11kor haza kellett mennünk, mert másnap Becca papájának szülinapja van és Beccanak segítenie kell otthon és korán kell kelnie. Érzékeny búcsút vettünk a srácoktól és beszálltunk a kocsiba. Miután elhajtottunk , megkérdeztem a lányokat hogy ők mit csináltak az este. "Hát, én egész este Zaynnel beszélgettem, olyan jófej és aranyos. És elhívott kedden kávézni" mondta Becca és elpirult. "Én pedig Louissal beszélgettem meg Harryvel nagyon kedves srácok. Nagyon bírom ahogy ugratják egymást.És kérdezték, hogy szerintem ti benne lennétek e abban hogy elmenjünk a kövi. koncertjükre." mondta örvendve Nici. Erre a mondatára egyszerre kezdtünk el sikoltozni. "Hát csajok ez mind szép és jó, de én csókolóztam Liammel" -mondtam félénken. "Hogy mi??"-visították egyszerre. "Jól hallottátok , megtörtént és olyan jól csókol. " pirultam el teljesen. Míg nem értünk el hozzánk, végig a srácokról beszélgettünk. Kiszálltam a kocsiból elköszöntem a barátnőimtől és felrohantam a szobámba. Teljesen megváltozott minden,annyira boldog voltam. Elmentem fürdeni, felvettem a pizsimet és felkaptam Liam pulcsiját. Belebújtam és lefeküdtem aludni.Aznap éjjel nagyon jó aludtam és délig fel sem keltem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése