2011. november 12., szombat

6.rész_Kata-éknál



NA REMÉLEM TETSZETT AZ ELMÚLT 5 RÉSZ. MA AKKOR MEGÍROM A 6.AT IS. MAJD KÉREK SZÉPEN KOMMENTEKET IS. KÖSZI :)))


Nagyjából fél óra alatt nálunk is voltunk. A srácok persze egyből beleegyeztek hogy nálunk aludjanak, de előtte dobtak egy üzenetet a menedzserüknek hogy ma nem mennek haza. (valahogy elbírnám ezt viselni mindennap-gondoltam) Lepakoltuk a cuccainkat, a srácokat bevezettük a nappaliba és leültettük őket . A csajokkal kimentünk a konyhába hogy viszünk valami kaját meg innivalót. Persze Becca és Nici rögtön elkezdtek csacsogni a srácokról, nem zavarta őket hogy ott ülnek kb 5 méterre. Hátra néztem és láttam hogy a srácok nagyon vigyorognak valamin...de nem értettem hogy min. Odamentem Liamhez megkérdezni mivan, aki rámutatott Beccára akinek a hátán volt egy felirat "Bökj meg" . Nem tudom hogy melyikük volt , de én is nagyon jót nevettem rajta..de nem tudtam hogy került oda... Lou a végén elárulta hogy ő tette rá és kiváncsi volt észreveszi e valaki..de sajnos nem jött össze neki..de szólni nem akart. Visszamentem a konyhába a csajokat pedig kiküldtem a srácokhoz. Ők pedig fogták magukat és letelepedtek a párjuk ölébe. Nagyon aranyosak voltak mindketten :) Louis épphogy Nici leült már át is karolta a derekát és megcsókolta. Zayn is követte a példáját és megcsókolta Becca-t . Elmosolyodtam a történteken, majd visszafordultam a pulthoz. Elgondolkodtam és rájöttem hogy főzhetnékem van..így kitaláltam hogy összedobok egy tészta salátát. Hallottam hogy valaki belép a konyhába..hátra néztem és Harry állt mögöttem vigyorogva. "Hát szia. Hogy vagy??" kérdezte. "Nagyon köszönöm jól vagyok. Hála neked. Imádlak te kis majom" öleltem meg. " Örülök ha boldognak láthatlak és én is imádlak téged" mondta, majd elpirult. Visszafordultam a pulthoz és feltettem a tésztának való vizet forrni. Míg forrt összevágtam a csirkemellet , a paprikát,uborkát,paradicsomot és megpírítottam őket. Mire készen lett a tésztasaláta már mindenki nagyon éhes volt ezért igyekeztem minél gyorsabban kivinni. Letettem az asztalra, mire mindenki megkérdezte hogy "Ez mi?" "tésztasaláta egy kis hússal meg zöldséggel" vigyorogtam. " És milyen hús van benne ha nem titok" érdeklődött Zayn. " Special Chicken ahogy te mondanád" Nevettem. Adtam mindenkinek egy tányért, ők pedig szedtek maguknak. Én letelepedtem Liam elé a földre és elkezdtem enni... Senki sem érette miért nem ülök Liam ölébe, mint ahogy Nici és Becca is tették a párjukkal. "Nem akarom , hogy Liam megszakadjon alattam" pirultam el..mire mindenki elkezdett nevetni, Harry felkapott és Liam ölébe tett. Persze én erre még jobban elpirultam. Nagyon jó volt a hangulat, olyan 3 körül Niall felvetette hogy mi lenne ha megnéznénk a Paranormal Activity-t . Én persze ellenkeztem mert nem szeretem az ilyen filmeket. Nagy nehezen meggyőztek, de csak úgy mentem bele , ha Liam és Harry között ülhetek. "Jobb ha két ember van melletted mikor megijedsz" -gondoltam. A film előtt még gyorsan felmentem Liam pulcsijáért hogy legyen mit szorongatnom, majd elkezdtük a filmet. Egész a végéig nem volt semmi gáz..Csakhogy, Lou azt hitte tök vicces lesz és megijesztett..én meg akkorát ugrottam hogy leestem a kanapéról és elkezdtem sírni. Sosem ijedtem meg még ennyire. Fogtam magam felálltam és oda bújtam Liamhez amilyen szorosan csak tudtam. Senki sem tudta mit történhetett... mire Louis odajött " Ne haragudj, nem akartam. Nem tudtam hogy ennyire ijedős van. Tényleg sajnálom.Remélem megbocsájtasz" nézett kiskutya szemekkel, mire vállon ütöttem és megöleltem, annak a jeléül, hogy nincs semmi..megbocsájtok. Már hajnali 5 lehetett , mire felvetettem hogy menjünk aludni. Kinyitottam a kanapékat és lehoztam plus 7 ágyneműt. Megcsináltuk az "ágyakat" és elrendeztük hogy ki, hol alszik. Becca aludt Zaynnel , Nici aludt Louissal és Niallel, én pedig Liammal és Harryvel. Nagy nehezen elaludtunk..legalábbis én nehezen aludtam el, mivel Louis egész éjjel szorta a vicceit, én pedig még mindig a film és Louis ijesztésének hatása alatt voltam. Szerencsére Liam és Harry is észrevették hogy mennyire félek még mindig, ezért mind ketten közelebb húzódtak és megöleltek. Nagyon jól esett. Mire elaludtam szerintem volt vagy 8 óra.... Ez volt életem egyik legszebb estéje. Nagyon jól szórakoztam, az ember akit szeretek rájött hogy ugyanúgy érez és összejöttünk, a legjobb barátnőim is megtalálták a boldogságot és végre csodás az életem. Már csak Niallnek és Harrynek kell barátnőt találnom és minden tökéletes...és ekkor jutott eszembe hogy van két barátnőm , akikkel bár nem vagyok annyira jóba, de kedveljük egymást. Na majd náluk bepróbálkozom Niall.el és Harryvel. Harry és Samantha aranyosak lennének :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése