2011. november 12., szombat

23.RÉSZ_SZÜLINAP

Január 27.


Reggel tök boldogan keltem fel. Nem csak azért mert Liamnél aludtam , és nem is azért mert ma nem kell suliba mennem, mert síszünet van, hanem azért mert ma van a szülinapom :) Ma lettem tizenhét. Eszméletlen.Bár semmivel sem érzem másabbnak magam, mint mikor 14 voltam, pedig azóta már 3 év eltelt.Bele gondoltam, hogy év végén érettségiznem kell németből, és nyelvvizsgát is kell tennem. Biztosan nehéz lesz. De legalább az emelt német kiesik a listáról. Hihetetlen,hogy a szülinapomon is a tanulásról filózom. Mikor felkeltem, Liam nem volt mellettem, ezért felálltam, és elindultam megkeresni. Először a konyhába mentem, ahol meg is találtam, éppen csinált valamit. Hihetetlen , hogy a srácokat vagy a nappalibam, vagy a konyhában lehet megtalálni. "Jó reggelt, Zavarhatlak?" sétáltam mögé, majd megöleltem. "Csukd be a szemed, majd ha szólok nyisd ki. De ne csalj" hallottam a hangján, hogy mosolyog. Majd az utasítására becsuktam a szemem. Éreztem, hogy elsétál mellettem, majd hallottam hogy letesz az asztalra valamit. "Na,kinyithatod." Mondta, majd megfogta a kezem és magához húzott. Kinyitottam a szemem, és láttam , hogy egy torta van az asztalon. Közelebb mentem hogy megnézzem, és láttam hogy  tejszínhabbal rá van írva, hogy:" Boldog szülinapot Kicsim. ". Istenem de aranyos.Hírtelen könnybe lábadtak a szemeim. " Ezt te csináltad ?" kérdeztem szipogva. "Igen, de ne sírj. " ölelt meg, majd megcsókolt. "Nem sírok, de ilyet még senkitől sem kaptam. Köszönöm. Nagyon szeretlek." mondtam neki. " Ne nekem köszönd. Harry ötlete volt. Én csak végre hajtottam. A tortát pedig Niall csinálta Zaynnel, én csak ráírtam" mesélte. "Igen?? Akkor ez mondhatjuk hogy mindnyájatoktól van. De a srácok hol vannak??" kérdeztem tőle kíváncsian. "Fenn vannak az emeleten, szerintem még alszanak." nevetett.  " Hát akkor felébresztem őket" mondtam majd felrohantam a szobájukba :D   Vicces volt. Mindnyájan egy ágyban aludtak. "Így könnyebb dolgom lesz. " gondoltam, majd elkezdtem kuncogni és elindultam az ágy felé.  "Jó reggelt. Ideje lenne felkelni" mondtam nevetve, majd beugrottam az ágyba. Annyira vicces volt ahogyan felriadtak. " Mi a franc. Ég a ház??" nyűgösködött Zayn. " Nem . Csak ma van a szülinapom és fel vagyok pörögve, meg Liam odaadta a tortát. És szeretném megköszönni. Imádlak titeket" mondtam nekik. Majd megöleltem őket. Sajnos nem sikerült megúsznom, hogy felkeltettem őket. Zayn elkezdett csikizni, majd példájára a többiek is elkezdtek csikizni, Nem tudtam hogy sírjak e vagy nevessek. Annyira megkínoztak. Majd elengedtek, de csak azzal   feltétellel, hogy nem  ébresztem fel őket. Bele egyeztem, de ezerszázalék hogy ez az eset megfog ismétlődni xD Felkeltünk az ágyból, majd lementünk a nappaliba. Fájt a szívem felbontani, de kíváncsi voltam milyen az íze. Ahhoz képest hogy 3 srác csinálta nagyon finom volt. "Nagyon köszönöm srácok." mosolyogtam rájuk. " Nincs mit. De ez még csak a kisebb meglepetés." vigyorgott Niall. " A kisebb?? Miért mi van még??" kiváncsiskodtam. "Majd este meglátod" vigyorgott Niall ismét :D Mondanom sem kell egész estig izgultam hogy mi lehet. Majd olyan nyolc óra fele azt mondta Liam, hogy hozott egy ruhát, és szeretné ha felvenném, mert elmegyünk valahova.  Engedelmeskedtem neki, majd elmentem felöltözni. Egy gyönyörű kék és csillogós mini ruhát hozott, hozzá egy kék leggings-t és egy magassarkút, amin meglepődtem, mert így is elég magas vagyok, de ő tudja. Mikor elkészültem, lementem . Liam teljesen ledöbbent."Na indulhatunk" mosolyogtam rá, majd felvettük a kabátunk és kimentünk a kocsihoz. A többiek már ott vártak, meg is lepődtem, azt hittem csak ketten leszünk. Beszálltunk a kocsiba, majd elindultunk. Éreztem, hogy valaki kendőt köt a szemem elé. " Mégis hova visztek??" értetlenkedtem. "Majd ha odaértünk, leveszem a kendőt és megtudod" nevetett Zayn. Vagy 40 percet autózhattunk, amikor megálltunk. Éreztem hogy valaki a karjába kap, és pár méter után le tesz. Feltűnöen meleg volt, majd lekerült a szememről a kendő és láttam, hogy egy óriás terem közepén állok, mi tele van vendégekkel. Egyszer csak megpillantottam legjobb barátnőimet éés értetlenül néztem rájuuk. Majd egyszerre kiabálta mindenki, hogy "Meglepetéééééééés. Boldog szülinapot" . annyira meglepett. "Boldog szülinapot még egyszer. Remélem tetszik. Majd még lesz egy meglepetés. De azt majd később. Ha te is akarod" mondta Liam. "Nagyon tetszik,és köszönöm . Szeretlek" mondtam neki majd megcsókoltam. "De amúgy hol vagyunk??" kérdeztem. " Egy hotel dísz termében" mosolygott. ''Akkor itt akár egy szobát is bérelhetünk??" kérdeztem tőle. majd elpirultam. "Persze , bármit"nevetett. Nagyon örültem ennek a meglepetésnek. Nagyon jól éreztem magam, sokat táncoltunk és nagyon sokat voltam Liammal. Majd eljött az utolsó meglepetés ideje. " Na most szeretnék neked adni valamit. Gyere velem" fogta meg kezem, majd elindultunk valaamerre. Végül egy szobánál kötöttünk ki. Rögtön éreztem, hogy mit szeretne. Persze én is nagyon szerettem volna már, de féltem hogy valamit elrontok és  elhagy. Bementünk a szobába és bezártuk magunk mögött az ajtót. Elkezdtünk csókolózni, egyre szenvedélyesebben. Majd elkövetkezett az, amire számítottam. Sorra kerültek le rólunk a ruhák majd ledöltünk az ágyra, és megtörtént A NAGY DOLOG. Sosem gondoltam volna, hogy a 17.szülinapomon fogom elveszteni a szüzességem, Liam Paynenel. Féltem, hogy mi lesz, de eluralkodott rajtam egy érzés aminek nem tudtam ellenállni. Az elsőnek igazinak és különlegesnek kell lennie. Ez minden kritériiumnak megfelelt és még jó is volt. Azt hiittem, hogy fájnii fog, de szerencsére nem. Abban a közel fél órában a fellegekben jártam, és semmiképp sem akartam máshova menni. Aztán felsóhajtottam. "Fáj??" kérdezte ijedten Liam. " Nem , csak olyan boldog vagyok' mosolyogtam rá, majd megcsókoltam. "Jó volt? Mindent jól csináltam? nem fájt??" pirult el. "Nem tudom, hogy milyennek kellett volna lennie, mert nekem ez volt az első. De nem fájt és csodálatos volt" pirultam el én is. "Hmmm" mondta majd újra elkezdtünk csókolózni és az nap éjjel, újra és újra egymáséi lettünk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése