2011. november 12., szombat

51-52.RÉSZ_

Egy kép a parkról, hogy eltudjátok képzelni a helyet :DD


Na akkor következzen a történet. :))





Mikor megérkeztünk a parkba, a lányok azonnal hintázni akartak, szóval elindultunk a játszótér felé. Harryvel leültünk egy padra, és hagytuk, hogy a lányok had menjenek játszani.
Közelebb húzódtam Harryhez és átöleltem a derekát. Annyira jó érzés ilyen közel lenni hozzá,nem értem hogy miért, de olyankor a világ megszűnik számomra létezni. És kezdem úgy érezni, hogy Harry is így van ezzel. Felnéztem Harryre, és láttam, hogy engem figyel. Nem tudtam elképzelni mit figyelhet ennyire, de láttam rajta, hogy egyre viccesebbnek találja azt amit néz.
„Harry Edward Styles. Mit találsz ennyire érdekfeszítőnek és viccesnek?” vontam fel a szemöldököm.
„Éééén semmit” kuncogott.
„Na mond csak. Különben nem szólok hozzád” tettettem a sértődöttet és elhúzódtam tőle.
„Szép a dekoltázsod szívem.” kuncogott és nyomott egy puszit  a számra.
„Aha. Hogy te ennyire figyelsz rám. Tudtam én, hogy csak az természetbeni adottságaim miatt vagy velem” kezdtem nevetni, és feljebb húztam a pulcsim zipzárját.
„Haha. Nagyon vicces valaki. De én így szeretlek” csókolt meg Harry.
„Én is nagyon szeretlek. De itt kicsik is vannak. Óvatosabban. Nem akarok még egy felvilágosító órát tartani” nevetettem.
„Igazad van..Én sem ” értett egyet Harry.
De azért adott még egy utolsó csókot, aztán a figyelmünket a hintázó húgaira tereltük.
És jól tettük,mert Annie ebben a pillanatban esett le a hintáról. Harryvel azonnal odarohantunk, és reménykedtünk, hogy nincs semmi baja.
„Annie. Jól vagy ??? Fáj valamid?” vette ölébe a kislányt aggódva Harry.
„Igen. Csak bevejtem a kezem.  De nem fája annyija.” mesélte Annie.
„Biztosan megmaradsz?” mosolyogtam a kislányra.
„Igen. Visszamehetek?” nézett ránk kérlelve.
„Gyere, ülj le egy kicsit . Utána visszamehetsz ígérem” fogta meg a húga kezét Harry.
„Figyelj.Én elmegyek, veszek valami inni a lányoknak. Sietek. Jó legyél addig” nyomtam Harry arcára egy puszit és már ott sem voltam.
Szerencse, hogy a közelben vagy egy közért, így nem kellett sokat sétálnom.
Gyorsan kiválasztottam, amit venni akartam és kifizettem. Mire visszaértem Harryékhez, már Tate is Harry mellett ül. Mikor észrevettek, a lányok rögtön felpattantak és elkezdtek rohanni felém. Ezt nem tudtam mire véljem, de mikor odaértek hozzám ,mind a kettő megölelt, így hát én is megöleltem őket, és együtt visszamentünk Harryhez.
„Na, végre hogy visszaértél.” húzott az ölébe Harry és nyomott az arcomra egy puszit.
„Én is örülök neked.” mosolyogtam rá.
Odaadtam a lányoknak az innivalójukat, majd mikor végeztek az ivással el is raktam azokat.
A lányok kikönyörögték,hogy hagy menjenek vissza játszani. Mivel szép volt az idő , és még késő sem  volt, ezért megengedtük nekik, hogy visszamenjenek.
Míg arra figyeltünk, hogy mit csinálnak a lányok, Harry közölte velem, hogy jövő héten turnézni indulnak , ezért egy pár hétig nem fogunk tudni találkozni, de reméli, hogy telefonon meg e-mailben fogjuk majd tartani a kapcsolatot.
„Hiányozni fogsz cicó.” mondtam neki szomorúan.
„Te is nekem. Már most hiányzol. De ugye kikísérsz majd a reptérre?” nézett rám boci szemekkel.
„Hát persze. Másképp el sem engednélek. De amúgy mi lesz Beccaval?? Nem sokára szülni fog..és Zayn nem lesz itt…” motyogtam.
„Amiatt ne aggódj. Megbeszéltük a menedzserrel, hogy akkor hazajöhet. Csak lehet, hogy egy kicsit lemarad a szülésről..de itt lesz.” mondta Harry.
„Hát remélem hogy itt lesz. Meg azt is, hogy ha esetleg addig jutunk, hogy én leszek terhes tőled..akkor te nem mész turnézni” pirultam el.
„Ugye jól hallottam? Te tőlem akarsz gyereket??” csillant fel Harry szeme.
„Hát még az is megtörténhet. De még nem most.” pirultam el még jobban.
„Jajj de édes vagy. Én is szeretnék tőled.”mosolygott Harry.
„Kérdezhetek valamit?” néztem Harry szemeibe.
„Persze, nyugodtan.” mosolygott.
„Ha valamilyen ok folytán tényleg születne közös gyerekünk. Te hogy neveznéd el?”sütöttem le a szemem.
„Ez egyszerű. Ha lány lenne Kata, a csodálatos anyukája után, ha pedig fiú akkor Louis, mert ő a legjobb barátom. És szeretném, ha ő lenne a keresztapukája.” mosolygott Harry.
„De aranyos vagy. De nem vagyok csodálatos” pirultam el.
„De számomra igen. Szerintem ideje lenne mennünk. Már anyám biztos otthon van.” mondta Harry.
„Rendben. Akkor szedjük össze a csajokat” fogtam meg Harry kezét, és elindultam vele húgai felé.
„Tate, Annie. Indulunk. Még otthon játszhattok majd.” mondta nekik Harry, a két lány pedig szomorúan indult el felénk.
„Kata. Legközelebb hozzuk Lajjit is ??” kérdezte Annie tőlem.
„Ha szeretnéd, elhozhatjuk. De most menjünk .Gyere.” fogtam meg Annie kezét, és elindultunk.
Lassacskán haza sétáltunk, és mire visszaértünk Harryékhez, az anyukája tényleg otthon volt.
„Megjöttünk.”Kiáltott Harry, és az anyukája azonnal megjelent az előtérben.
„Á. Szia Kata.Jó téged újra látni” üdvözölt Claire.
„Áhh Helló.Én is örülök neked” mondtam Clairenek miközben lehámoztam Annieről a cipőjét.
„Anya, ma olyat hallottam, hogy azt nem hiszed el.” mondta büszkén Harry az anyukájának.
„Na és mi volt az?” kíváncsiskodott Claire.
„Kata tőlem szeretne gyereket.” újságolta Harry.
„Igen? De aranyos. De még nem szeretnék nagyi lenni, szóval óvatosan” nevetett Claire, majd megsimogatta Harry kezét.
„Anya, most felmennénk a szobámba , a lányokat meg itt hagynám. Köszi” nyomott anyukája arcára egy puszit Harry.
„Oké. De csak óvatosan” kacsintott fiára Claire és el is tűnt  a lányokkal.
Mi pedig felmentünk Harry szobájába, és leültünk az ágyára.
De nem sokáig tartott, mert pár pillanat múlva arra eszméltem, hogy Harryvel hevesen csókolózunk és a keze már a pólóm alatt jár. Gyorsan eltoltam magamtól és felültem az ágyon.
„Harry , én ezt még nem szeretném. Bocsánat. Én most megyek. Szia” és azon nyomban felpattantam az ágyról és elviharzottam. A lépcső alján még megálltam köszönni a többieknek, aztán hazasiettem.
Nem értettem, miért reagáltam ennyire túl, de én akkor sem akartam még..féltem, hogy az lesz mint Liammel.
Mikor hazaértem, azonnal a fürdőbe vettem az irányt és lezuhanyoztam. Felkaptam egy pólót és egy rövidnadrágot és befeküdtem az ágyamba.
Bekapcsoltam a tévém, és vártam , hogy elnyomjon az álom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése