2011. november 12., szombat

32.RÉSZ_ A PARKBAN

Harryvel elmentünk sétálni. Szokatlanul meleg volt az idő. Még rövidnadrágban is melegem volt. Harryn persze megint hosszúnadrág volt, nem értem hogy nem sült meg benne...
Sajnos útközben nagyon sokszor meg kellett állnunk, mivel a sok rajongó kis csaj autogramot és közös képet szeretett volna Harryvel. Az egyik csaj, még a cipőét is levette, hogy aláírassa Harryvel. Szegény srác...de hát ez a munkája :DD
Nagy nehezen beértünk a parkba,ahol szembe találtuk magunkat újabb rajongókkal, persze a rosszabbik fajtával...
"Te vagy Harry barátnője?? Hát nem vagy éppen a legszebb" mondta az egyik flegmán.
"Igazad van. Tényleg csúnya..bezzeg mi" mondta feltehetően a barátnője.
"Még az a jó,hogy ti ketten olyan szépek vagytok" nevette ki őket Harry. Én persze nem figyeltem az egészre.. hol érdekel ha valaki oltogat?? sehol..az ő baja.
"Amúgy meg nem a barátnőm, csak nagyon jó barátom, meg amúgy is.. ha az lenne, nektek rajongó lévén el kéne fogadnotok a boldogságom. De mivel az a KÉNE ott van..ezért sajnos ti ezt nem teszitek meg." vonta fel szemöldökét Harry.
A két csaj meg nem tudta hogy most sírjon-e vagy nevessen. Majd fogták magukat és elmentek.
"Dikk. Ezek meg vannak őrülve. Olyan csúnyák voltak. És még hogy te csúnya.. olyan szép vagy, hogy az leírhatatlan." pirult el Harry.
"Na azért ne túlozz. De köszönöm, hogy megvédtél" pirultam el én is.
"Ugyan. Semmiség. Na de menjünk, üljünk le a szökőkúthoz. Ott legalább jó az idő. " mondta , majd karon fogott és úgy mentünk el a célunkig.
Persze ahogy leültünk a szökőkút szélére, rögtön elkezdtük locsolni egymást. Még jó hogy nem fehér felsőt vettem fel.
Eszméletlen jól éreztem magam, még Liamről is megfeledkeztem. Pont ahogy ő is az elmúlt kettő hétben.
De ha ő szórakozhat, vagy mit tudom én mit csinál éppen..akkor én miért ne tehetném.
"NANANA.Álljunk meg egy kicsit." kérleltem feltett kézzel.
"Oké. Mondjad." mosolygott, majd természetesen telibe fröcskölt.
"Csak annyi, hogy köszönöm, hogy ma velem voltál délután. Ha te nem lettél volna, tuti végig bőgöm a délutánt. " mosolyogtam, majd én is lefröcsköltem.
"Semmiség.. Na de gyere ide." nyújtotta kezét felém.
Felálltam és elindultam felé. Magához rántott, felkapott, és velem együtt beugrott a szökőkútba.
"Te idióta..tudod mennyire meg fogunk fázni?" nevettem.
"Nem baj, legalább egyszerre leszünk betegek. És ápolhatnak majd' nevetett ő is.
"Ja, csak nehogy úgy járjunk mint te múltkor. Most már nem fogok tudni neked enni adni meg semmi.." néztem rá komolyan, majd elnevettem magam.
"Nem baj. Majd ápoljuk egymást." mosolygott.
"Ahha, De letennél?? Ez így kényelmetlen."
"Ja,persze..bocsi" majd beledobott a vízbe.
"Harry Edward Styles !! Ezt még megbánod" mondtam, majd kihúztam a lábát, amire ő is elesett.
"Na ez durva volt. De honnan tudod a középső nevem??" fulladozott a nevetéstől.
"Egy igazi rajongó mindent tud. Még azt is tudom, hogy milyen alsógatya van most rajtad" nevettem.
"Igen?? És milyen??" kíváncsiskodott.
"Hát zöld." nevettem.
"Az.De honnan tudod??" vonta fel szemöldökét.
"Mert talán látom??" nevettem. Látnotok kellett volna a fejét,amikor rájött, hogy szinte mindig látni hogy mi van rajta...
"Hát oks." nevetett.
"Na szerintem ideje lenne kiszállni. Még jó hogy a telefonjaink a táskámban vannak" néztem rá komolyan.
"Jaja. Mi lenne ha még maradnánk egy picit, és száradnánk??" mosolygott.
"Felőlem oké. Akár azt is megvárhatjuk, hogy teljesen besötétedjen és nézzük a csillagokat" néztem rá.
"Nekem oké. De akkor keressünk másik helyet..mondjuk ahol nem takarnak be a fák" nevetett.
"Oké,induljunk." mondtam, majd megragadtam a kezét és magam után húztam.
Kis keresgélés után megtaláltuk a megfelelő helyet, majd letelepedtünk,
Így összességében nézve, ez a délután nagyon jó volt. És ez a csillag nézegetés tökéletessé tette. Tudom, hogy ezzel a tökéletes dologgal megszegem az elveim, mert ugye tökéletes nincs, csak nagyon jó..de ez a nap akkor is T-Ö-K-É-L-E-T-E-S volt .
Kb 11kor hazasétáltunk, aztán már nem akartam, hogy Harry ilyen későn vezessen, ezért kerestem neki ruhát tesómnál, aztán megcsináltam neki a vendégszobában az ágyat, és elmentem lefürödni. Mikor kész voltam átmentem hozzá, hogy megnézzem mit csinál. Épp akkor jött ki a fürdőből.
"Látom feltaláltad magad. Örülök neki. Majd reggel jövök ébreszteni. A szobám két ajtóval arrébb van. Valami van, szólj. Na jó éjt. szép álmokat. "Mondtam neki. Majd nyomtam egy puszit az arcára.
"Köszönöm. neked is." válaszolt és ő a homlokomra adott egy puszit.
A kis rituálénk után, visszamentem a szobámba, és lefeküdtem aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése