2011. november 12., szombat

24.RÉSZ _




Február 4.


A héten volt Harry szülinapja. Kis mázlista már betöltötte a 18at. Nekem még 11 hónap. Szerencsétlen srácnak olyan helyet kellett keresnie, ahová Beccat. Nicit és engem is beengednek, mivel mi még nem vagyunk nagy korúak. Zayn sajnos elutazott, így nem tudott eljönni. De azért nélküle is jó lesz, de hiányozni fognak a faszságai és szegény Beccanak is egyedül kell lennie =/
A csajokkal megbeszéltük, hogy nálunk elkészülünk, majd hozzánk jönnek a srácok és együtt megyünk a buliba. Tök jó, mert ahhoz képest, hogy Harry szülinapja lesz, az enyémet is megtartjuk még egyszer :DDD Ennek tudatában, nagyon jól akartam kinézni. A csajok segítettek ennek elérésében. Nici megcsinálta a hajam , Becca pedig megcsinálta a sminkem. Mikor kész lettek, kiválasztottuk a ruhámat. Nagyon segítőkészek voltak. Mikor már teljesen kész lettem, ők is elkészülődtek,aztán felhívtuk a srácokat hogy indulhatnak.Míg a fiúkra vártunk, lementünk a nappaliba és elkezdtünk tévézni.Éppen egy Nicki Minaj szám ment az egyik zene adón. Mikor meghallottuk azonnal maxra hangosítottuk a tévét és elkezdünk énekelni.
Mikor vége lett, rögtön jött még egy nagyon jó szám. Természetesen a One Direction és a Nanana. 

Meg is lepődtünk rajta, mivel nem nagyon szoktak One Direction.t adni a tévébe, de természetesen ezt is végig énekeltük. Mire kitomboltuk magunkat a srácok is megérkeztek, de nem értették mi a jó kedvünk oka. Nici és én is megcsókoltuk a párunkat, míg Becca adott egy-egy puszit a srácoknak. "Na akkor indulhatunk szülinapos társam??" nevetett Harry, majd feltette a kezét , hogy bele karoljak. "Természetesen Mister" nevettem, majd bele karoltam. Elindultunk a kocsifelé, majd beszálltunk és elmentünk a szülinap helyszínére. Ismét egy olyan helyen voltunk, ahol lehetett szobákat bérelni. Nem hiszem el hogy a srácok csak ilyen helyre tudnak minket vinni :DD de nem baj, hátha szükség lesz egy szobára.. Mondjuk ha valaki rosszul lenne. SE :D Mire bementünk a terembe, már rengetegen voltak ott. Nem gondoltam volna, hogy Harry ennyi embert ismer. Mikor felnéztem , láttam , hogy egy szalagra az van kiírva, hogy "Boldog szülinapot Harry és Kata'. Attól függetlenül, hogy egy hete volt a szülinapom, ez egész jól esett, A szalag alatt volt egy óriási torta. Harryvel odamentünk, majd hallottuk, hogy nekünk éneklik a "Boldog szülinapot"-t. Mi pedig elfújtuk a gyertyákat. Olyan sok volt rajta. Pontosan 35 (megszámoltam) pedig nem vagyunk azért olyan öregek :D Mikor elfújtuk a gyertyákat, megköszöntük mindenkinek hogy eljött, majd én visszamentem Liamhez.
"Boldog szülinapot kicsim mégegyszer" mosolygott rám. "Köszönöm" mondtam neki, majd megöleltem, mire ő erősen magához szorított. Majd megszólalt egy lassú zene, és elkezdtünk táncolni. A táncunkat Becca zavarta meg, aki erősen illuminált állapotban volt. "Hát ti meg mióta jártok??" kérdezte értetlen fejjel. " Hát már jó ideje, de ezt te is tudod. Jobb lenne ha nem innál többet." mondtam neki. "Jójó nem fogok" válaszolt, majd eltűnt. Ez után az akció után nem nagyon láttam. Körbe néztem a teremben és láttam hogy Nici és Louis egymást nyalják-falják. És Harry is valami ismeretlen csajjal vaan... mikor megláttam Harry-t nagyon rossz érzés fogott el...elkezdtem sírni és Liaam nem értette mi a bajom. "Nem tudom én sem. Csak rám jött. Ne aggódj" mondtam neki, majd magához ölelt. Egy darabig még táncoltunk..majd használatba vettük az egyik szobát....Hihetetlen, de mióta először lefeküdtünk, azóta rendszeresen csináljuk... Ez nem beteges?? Mert szerintem igen.. oké hogy a fiúk szexmániásak..de ennyire?? Mikor "végeztünk", visszamentünk a terembe. De mikor kiléptünk az ajtón,láttam hogy Beccat egy ismeretlen srác kíséri be az egyik szobába. Biztosan csak rosszul van..gondoltam. Majd Liammal együtt elsétáltam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése