2011. november 12., szombat

3.rész_MÁSNAP

Van egy új szereplő Kata testvére aki csak ebben a részben szerepel. Dav. Remélem az előzőek is tetszettek :)


Dav


Egészen délután kettőig ki sem keltem az ágyból. Annyira jó volt lustálkodni. Egyedül voltam otthon, így hát senki sem zargatott hogy felkéne kelni. Azon gondolkodtam , hogy felhívhatnám Liam.et hogy nincs.e kedve átjönni. Filóztam egy ideig, aztán tárcsáztam. Kicsöngött.Majd egy ismeretlen hang szólt bele.Egy nő volt. 'Hallo, Liam Payne telefonja kivel beszélek??" Teljesen meglepődtem, majd beleszóltam." Hallo, Kata vagyok Liam egy ismerőse. Beszélhetnék vele??" kérdeztem. " Persze egy pillanat és adom."mondta kedvesen az előbb említett nő, majd kb egy perc múlva Liam szólt bele a telefonba. "Hallo,Kata itt vagy még?? Bocsi de sok lett a telefonszámlám így anyánál van a telefonom és csak akkor használhatom ha odaadja."mondta és hallottam valami érdekes csilingelést a hangjában. De meglepődtem rajta hogy le kellett adnia a telóját , mert sok lett a számlája. " Semmi gond. Csak annyit szeretnék kérdezni, hogy hát..egyedül vagyok itthon .. nincs kedved átjönni kajálni. Betudhatnánk ezt egy első randinak." -mondtam félénken. 'Persze nagyon szívesen elmegyek,Csak add meg a címed és mondd mit vigyek".hallottam a hangján, hogy elmosolyodott. " A címem 2356 Goethe 12, és csak magadat hozd " mondtam nevetve. " Rendben akkor 1 óra múlva ott vagyok , oké? Aztán jó legyél nekem " mondta majd elköszöntem és letettük a telefont. Felvettem egy cicanacit és egy toppot, majd lementem a konyhába főzni. Bekapcsoltam a rádiót ahol a kedvenc számom ment. Elkezdtem énekelni és közben kipakoltam a pultra a kajához a cuccokat. 
(A szám: )
A kedvencemet tejszínes-csirkét csináltam és reménykedtem hogy Liam szereti. Gyorsan lerohantam a boltba, mert észrevettem hogy nincs otthon semmilyen innivaló. Szerencse, hogy a bolt csak 5 percre van :$ Mire hazaértem Liam pont megérkezett így együtt mentünk be a házba. "Nagyon szép házatok van. Tök családias a hangulat" mondta. "Köszönöm szépen. Egy pillanat , fel kell rohannom a szobámba. Egy perc és jövök. Addig ülj le nyugodtan " mutattam egy székre és indultam volna a szobámba.Mire megragadta a kezem és megcsókolt. Elég szenvedélyes csók volt, még szenvedélyesebb ,mint az első. Elhúzódtam tőle, és elindultam a szobám felé. Gyorsan felkaptam egy másik pólót és lementem. Mire leértem, láttam hogy Liam a konyhában matat valamit. Oda mentem és láttam hogy egy rózsa van a kezébe.Megszeppenve néztem rá" hát te ez meg honnan szedted. Előbb még nem volt nálad" Elmosolyodott és azt mondta " Láttam hogy a szomszédnál milyen szép rózsák vannak, ezért átmentem és kértem egyet a legszebb lánynak akit ismerek" pirult el majd odaadta és megölelt. Annyira jól esett , még sosem kaptam virágot senkitől, még a szüleimtől sem. Viszonzásképpen nyomtam egy puszit az arcára amire ő is , pont úgy mint én elpirult. " Na akkor együnk. Már farkaséhes vagyok " mondtam és kézenfogva behúztam az konyhába. Kitettem a csirkét és mellé a tésztát amit főztem hozzá, amire elkerekedett szemmel azt mondta " Ez a kedvencem. Anyukám nagyon jót csinál. Te csináltad ?? Kíváncsi vagyok milyen lehet." mondta. Majd elkezdte enni. "Úristen. Ez nagyon jó. Jobb mint anyukámé " vigyorgott. Tök jól elbeszélgettünk majd miután megettünk mindent , bepakoltam a mosatlant a mosogatógépbe és leültünk tévét nézni. Szórakozásunkat a tesóm törte meg aki épp hazaért. Nem számítottam rá hogy hazajön ezen a hétvégén. Köszönt nekünk meg sem nézte kivel vagyok és felment a szobájába. Olyan 9körül Liam haza indult.Kikísértem az ajtóig ahol elbúcsúztunk , megöleltük egymást és egy puszit nyomtunk a másik arcára. Megvártam míg elmegy. Majd felmentem a szobámba , lefürödtem és átmentem a tesómhoz. Bekopogtam és köszöntem neki.. "Szia bátyó, miújság van?? Miért rohantál fel olyan gyorsan?" kérdeztem. "ÁÁÁ.Ha anyáék megtudják mi történt , nagyon idegesek lesznek."-mondta ijedten,miközben a pulcsiját piszkálta." Mit csináltál te szerencsétlen??" kérdeztem már kicsit ingerültebben. "Hááát. szóval meghúztak anatból..."mondta szégyenkezve. "Anatból?? Pedig abból vagy a legjobb. Hogy sikerült??" kérdeztem (szégyeltem magam amiért előbb olyan ingerült voltam) "Ki ment a fejemből hogy meddig kell megtanulni az anyagot és az utolsó 2 leckét nem tanultam meg... és pont azt húztam ki' mondta szomorkodva. 'Hát az nem a legjobb de ez úgy is csak egy demo volt, nagy vizsgára megtanulod és minden oké lesz" mondtam neki bátorítóan, amire fogta magát és megölelt. "Köszönöm hogy kiállsz mellettem.Te vagy a legjobb testvér" mondta ,már majdnem hogy sírt az örömtől. "Ha szeretnéd, anyáéknak meg sem kell tudniuk, csak ketten tudunk róla ,oké?? Viszont nem mondhatod el nekik hogy ma az engedélyük nélkül volt nálam valaki" mondtam kiskutya nézéssel. "Rendben és köszönöm. De ha most nem haragszol fáradt vagyok szóval lefeküdnék aludni" már szinte kérlelt a szemeivel hogy tünjek el. "Rendben. Jóéjt.Szép álmokat" köszöntem el, majd kimentem az ajtón és átmentem a saját szobámba. Bekapcsoltam a gépem, és míg bekapcsolt elmentem fürdeni. Fürdés után felkaptam a pizsim és felmentem twitterre, ahol meglepően láttam , hogy van 5 új követőm és 1 üzenetem. Az 5 követő természetesen Harry,Niall,Louis,Zayn és Liam volt- akitől az üzenet is jött. Megnyitottam az üzenetet és ez állt benne : "Szia,Nagyon köszönöm a mai napot nagyon jól éreztem magam.A kaja is nagyon finom volt, tényleg jobb mint anyukámé. Remélem minél hamarabb találkozunk. Szia.Remélem a pulcsim most is veled van,ha már én nem lehetek ott :$ jóéjt. Szeretlek :$$" Azonnal leolvadtam a székről. Istenem , milyen édes. Annyira jó lenne járni vele. De előbb jobban ki kell ismernem..győzködtem magam. Meghallgattam még egy pár számot aztán lefeküdtem aludni..Persze Liam pulcsija megint rajtam volt, amit már ideje lenne kimosni. Na majd legközelebb odaadom Liamnek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése