2011. november 12., szombat

9.RÉSZ_ SULI ISMÉT ÉS LIAMNÉL ALVÁS

Másnap reggelt nagyon vidáman keltem fel, már éreztem hogy nagyon jó lesz a napom. Ha a suli rossz élményekkel teli is lesz, legalább a délutánom csodás lesz. Erre a gondolatra el is mosolyodtam. Reggel már megint üres volt a ház, így felhívtam Becca-t hogy jöjjön át, hogy ne legyek egyedül. Drága barátnőm át is jött, de hozta magával Nici-t, Samet és Leilát is, amitől olyan fura érzésem támadt megint.. Persze egész reggel Sam papolását kellett hallgatnom, hogy Harry így milyen édes meg úgy.. Tiszta szánalmas.. Szerencsére, mikor beértünk suliba rögtön leléptek , így legalább a nagy szünetig nem kell a pofáját bámulnom...annyira szar hogy én hoztam őket össze Harryvel de olyan irritáló a csaj feje -.-" Szerencsémre egésznap nem találkoztam Sammel , de Harryvel sem. Mint később kiderült , Harry lebetegedett.. vajon ki fertőzhette meg..nem is tudom.. Nem értem miért lettem ilyen ellenséges, de akkor is idegesít. Szerencsére gyorsan lement a nap. Mikor kijöttem a teremből Liam már ott várt rám. Annyira megörültem neki, hogy rögtön a nyakába ugrottam, amire elkezdett nevetni...nem értette mi lelhetett engem. De aztán megcsókolt kézen fogott és kivezetett az autóig. Kinyitotta nekem az ajtót és be is csukta utánam. Egész úton beszélgettünk és nagyon jól éreztük magunkat..legalábbis szerintem . Nagy öröm volt, mikor kiszálltunk és bementünk a házba. Mikor megláttam Louis-t és Nicit teljesen elképedtem..nem is tudtam hogy Nici is itt lesz. Odamentek drága barátnőmhöz és arcára nyomtam egy puszit..Nem sokkal később Becca is megjött..majd közölték, hogy Ma közös filmezés lesz. Szerencsére Harry és Niall sleppje nem jön. Nagyon meg könnyebbültem.. Főleg mikor közölték hogy a Másnaposokat nézzük meg. A kedvenc filmem,és Liam társaságában még jobb. Végig nevettük az egészet. Sajnos a film után a csajoknak haza kellett mennie, de én élvezhettem mind a 4 fiú társaságát. Meglátogattam Harry szobáját is, hogy megnézzem mi van vele. Szegény elég ramaty állapotban volt.. "Szia Harry, hogy vagy??" kérdeztem aggódóan. "Nem elég jól. és szomjas vagyok, meg éhes" válaszolt. "úgy őszintén, rád nézett valaki ma??" kérdeztem. "Nem éppen, te vagy ma a második. " válaszolt szomorúan. " Oké, akkor egy pillanat , főzök neked teát meg csinálok valami kaját gyorsan, Megfelel,??" mondtam neki kedvesen. Amire válaszul elmosolyodott és bólintott. Megkértem Liamet hogy mutassa meg, mit hol találok, aztán gyorsan össze is dobtam mindent ami kellett.Felvittem neki mindent és letettem a mellette levő éjjeliszekrényre. "Na elöszőr igyál, utána pedig megehet a tésztát amit főztem. Csirkés.paprikás, remélem jó lesz" mondtam neki mosolyogva. "Nagyon köszönöm, finom a tea és a paprikás-csirke a kedvencem,szóval tökéletes" mosolygott. "Hihetetlen hogy a barátnőm tudja hogy beteg vagyok, és fel sem hív hogy mi van,te meg főzöl nekem" mondta szomorúan. " Nem akarok szemétkedni..de szerintem csak azért van veled mert híres vagy nem is szeret" sütöttem le a szemem. " Sajnos igazad van, én is így érzem" mondta majd elkezdett enni. Amit öröm volt nézni, mert láthatóan nagyon ízlett neki. :) Kb tíz perc múlva, már semmi nem volt a tálcán, de szegény még mindig éhes volt , így lementem és csináltam még pár szendvicset."Munkám közben " Liam zavart meg " Hát te mit csinálsz még mindig?" kérdezte felhúzott szemöldökkel. "Tudod, mivel egésznap nem figyelt egyikőtök sem Harry-re, ezért szerencsétlen nem evett semmit, és nem is ivott, szóval most ha meg engeded, hanem , adok annak a szerencsétlennek enni meg inni" mondtam egy kicsit mérgesen. "Jójó, nem kell leharapni a fejem." Tartotta fel kezét, a mellkasa előtt. " Már csak 10 perc és a tiéd vagyok" mondtam, majd felpakoltam tálcára a szendvicseket és egy nagy termoszba tettem teát.Mire mindet felvittem a lépcsőn, azt hittem leszakad a karom, de szerencsére Zayn szembejött velem, és kikapta a tálcát a kezemből,majd bevitte Harryhez, aki meglepődötten nézett rá. "Hát te ?? Elvileg Kata ment le kajáért" vigyorgott. "Itt vagyok én is, csak Zayn nem nagyon enged be " nevettem, majd Zayn udvariasan félre állt. "Na Harry , jó étvágyat , de nekem mennem kell, mert Liamnek már így is hiánya van, ha valami kell, csörgesd meg Liamet és jövök , Okés?" kérdeztem tőle, aki széles vigyorral válaszolt. Elindultam ki felé az ajtón, amikor rájöttem , hogy nem is tudom hol van Liam szobája. "Srácok! Liam szobáját merre találom??" kérdeztem. " Menj jobbra és a folyosó végén a második , rá is van írva a neve" vigyorgott Zayn. Utasítására elindultam a folyosóvége felé, majd be a második ajtó. Mikor beléptem, láttam, hogy senki sincs benn, csak egy nagy gyertya,egy rózsa és egy üzenet kíséretében. Odamentem hogy elolvassam, és megszeppenve bámultam,ami rajta volt: "A sok segítségért , amit ma tettél Harryért, ajándék jár. Gyere a fürdőbe. Szeretlek, Liam". Szemembe könny szökött, de elindultam a fürdőfelé, ami szerencsére a szobához tartozott.Mikor beléptem , gyönyörű látvány fogadott. A fürdőszoba padló, tele volt rózsaszirmokkal, a kád tele volt engedve, és Liam pedig ott várt rám. "Tudom hogy ez gyors meg minden, de szeretném ha ma együtt fürödnénk. Megoldottam, hogy tiszta hab legyen a víz, így ha nem szeretnék, nem látok semmit, csak hogy mellettem vagy ,de nekem már az is sokat jelent" pirult bele Liam. " Hát rendben..de akkor most csukd be a szemed és ne csalj" mondtam neki nevetve. Gyorsan lekaptam a ruháim, és beültem mellé. Nagyon jó érzés volt, végre egy nagy kád melegvízben, főleg hogy közben a szerelmemhez bújhattam. Sosem gondoltam volna, hogy lesz egy pasim, és alig 3 hét után már vele fogok fürdeni,-elmélkedtem, amit Liam csókja zavart meg. Éreztem , ahogy felülkerekedik rajtam, majd elkezdi simogatni a combom és egyre forróbban csókol. Először csak a nyakamat, majd a vállamat , végül pedig a mellkasomat csókolgatta, de szerencsére ott meg is állt. Abban a percben, mikor haladt lefelé, megállt bennem az ütő, hisz még csak 3 hete járunk és én még szűz is vagyok... Aztán éreztem, hogy visszaereszkedik mellém, de még mindig a kezei között tart. Csókunk egyszer csak abba maradt, amit nem értettem így kérdően néztem Liamra. "Nem történt semmi, csak holnap suli, és nem szeretném hogy elaludj" mondta, de hallottam a hangjában egy kis bánatot. "Okééé, akkor gyorsan fürödjünk meg , és irány aludni." mondtam kedvetlenül. Kb 20 perc alatt készen voltunk, és kézen fogva indultunk el az ágyig.Leszedtük az ágytakarót, majd mindketten lefeküdtünk az ágyra. Mivel én nem tudok háton aludni, így oldalra fordultam, Liam követte a példám, és átölelt. Hallottam ahogyan elalszik, és éreztem hogy keze már nem szorít annyira. Én persze nem tudtam elaludni könnyen, így csak forgolódtam-forgolódtam, mire úgy döntöttem, hogy átmegyek Harryhez, megnézni mi van vele. Pont úgy találtam ott, ahogy hagytam, Zayn társaságában. Éppen valami videójátékkal játszottak. "Sziasztok,bejöhetek??" néztem rájuk kíváncsian, amire mindketten rám néztem és egyszerre zengték,hogy "Hát, perszeee" Bementem, majd leültem Zayn mellé. Olyan aranyosak voltak , amikor veszekedtek a másikkal. Már kb fél órája ülhettem ott, amikor Zaynnek megcsörrent a telefonja(Becca hívta) így bocsánatotkért, és kiment a szobából. Harryvel beszélgetni kezdtünk, majd azt vettem észre, hogy egyre közelebb kerülünk egymáshoz. A végén már szorosan mellette ültem, amin ő tökre meglepődött. Fogta magát, és elkezdett csikizni, amire én persze elkezdtem vihogni és visítozni, hogy engedjen el. Persze Zayn azonnal visszarohant, és nem érette hogy mi van. Majd Harryvel egymásra néztek ,mire Zayn is letámadott, így már ketten csikiztek. Hála istennek, Niall átjött a hangzavarra, így megmentett a két majom karmai közül."Niall,tartozom neked egyel" mondtam neki nevetve, mert még mindig a csikizés hatása alatt voltam. "Akkor esetleg, menj el aludni.Köszi" mondta álomittas hangon, majd kiment a szobából. Követtem példáját, de előtte egy-egy puszit nyomtam a srácok arcára. Visszasétáltam Liam szobájába, majd visszafeküdtem mellé. Nagy nehezen elaludtam,és reggelig fel sem keltem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése