2011. november 12., szombat

18.RÉSZ_ DECEMBER 25.

Megfordított, majd megcsókolt. És akkor láttam meg, hogy Liam az. Ellöktem magamtól, felpofoztam és sírva rohantam a kocsihoz. Gyorsan haza vezettem,majd felrohantam tesóm szobájába és tesómhoz bújtam. Szegény rögtön felébredt, nem értette mi van, de mikor felfogta mi a helyzet, rögtön magához ölelt. Elmeséltem neki mi történt, aztán álomba sírtam magam. Az éjjel rémálmom volt. „ Azt álmodtam, hogy Freddy Kruger eljött értem és azt mondta:” Ich bin dein Vater” és megcsókolt. Erre riadtam fel. Még szerencse, hogy csak álom volt. Rendesen kirázott a hideg. Visszafeküdtem aludni. Szerencsére már nem álmodtam rosszat, és reggel 11 ig fel sem keltem. Mikor felébredtem, tesóm már nem feküdt mellettem. Körbe mentem a házban, és csalódottan vettem észre, hogy senki sincs otthon rajtam kívül. Ezért fogtam magam és felhívtam Beccat , hogy nincs e kedve átjönni. „Bocsi barátnőm , de rokonokhoz megyünk” mondta szomorúsággal a hangjában. „Sose bánd. Majd máskor” mosolyogtam. „Akkor szia” mondta, majd letette a telefont. Megpróbálkoztam Nicivel is. „ Szia, itt Kata. Nincs kedved átjönni?”kérdeztem. „De lenne, Vihetem Louit is ?” kérdezte félénken. „Persze, nyugodtan. Akkor majd ha tudtok, gyertek.” Mondtam neki, majd letettem a telefont és elmentem felöltözni. Megmostam a fogam, megmosakodtam és felvettem egy melegítőt és egy Jack Wills-es pólót. Lementem a nappaliba kicsit összepakolni. A pakoláshoz kapcsoltam zenét. Szép lassan kész lettem, és Niciék is megérkeztek. Louison az a póló volt , amit tőlem kapott. Ez nagyon feldobta a kedvemet. „Sziasztok. Hogy vagytok?- öleltem meg őket egyszerre- gyertek be” mondtam nekik.
Bementünk a nappaliba , leültettem őket és hoztam nekik innivalót. „Nici, te hova tűntél tegnap éjjel?” kérdeztem felvont szemöldökkel. „Hát..őőőő.. Louis szobájában” hozta el a szót, majd elpirult. Remélem , nem kell leírnom mire gondoltam Nici ezen mondta után :D
„Értem. Én meg azt hittem, hogy már csak én vagyok ott a srácokon kívül. Becca tudom, hogy haza ment, mert láttam, de te nem tudtam hova tűntél. Na de várj, Louis miért nem volt veled fenn?” kérdeztem nevetve. Erre mind a ketten elpirultak. „Na de elég volt belőlünk. - terelte a témát Lou. Mi van veled és Liammal?” „Ugyanaz, mint eddig. De most már próbált kibékülni és bocsánatot kért, De én mondtam neki, hogy még adjon egy kis időt.” Meséltem nekik. „Remélem újra összejöttök, mert olyan aranyosak voltatok. De legalább azt remélem, hogy boldog leszel.” Mondta Louis. „Nagyon köszönöm a támogatást. Na de srácok, Mit csináljunk?” kérdeztem vigyorogva. „Van twistered?” kérdezte Nici. „Hát persze, de azt hárman nem jó játszani.” Nevettem. „Akkor hívjuk fel Niallt. Úgyis egyedül van otthon.” Mondta Louis. „Oké, hívjuk. De hogy-hogy egyedül van? Többiek?” kíváncsiskodtam. „Liam nem tudom hol van. Tegnap éjjel csakúgy eltűnt , Zayn pedig Beccaval ment rokonlátogatásra. Harry az apukájáéknál van.” Mesélte Lou, majd felhívta Niallt, aki természetesen igent mondott. Míg megérkezett, Nicivel lementünk a boltba chipset venni. (Még szerencse , hogy van egy olyan bolt, ami mindig nyitva van) Lou pedig nálunk maradt és várta Niall. „Még mindig annyira szereted Liam.et??” kérdezte Nici. „ Igen, de akkor is rosszul esett ami volt. Sajnos nehezen felejtek.” Mondtam szomorúan. „Akkor sok sikert” ölelt meg barátnőm. Megvettük a chipset, majd elindultunk hozzánk. Mire hazaértünk, Niall is megérkezett. Bementünk a házba, lementem a pincébe és felhoztam a twistert. Addig Nici, mindent kitett az asztalra. Kiterítettük a szőnyeget, majd elkezdtünk játszani. Amilyen ügyes vagyok, rögtön az első körben kiestem. De nem akárhogy. Niall landolt rajtam. Rögtön egymásra néztünk és elkezdtünk nevetni. Erre persze mind a négyen röhögésben törtünk ki. Nagyon jól eltelt a délután, és egész estig nálunk voltak. Csináltunk együtt vacsorát, majd miután megettük, haza mentek. Miután kikísértem őket,felmentem az emeletre, lefürödtem és bekapcsoltam a gépem. Felmentem twitterre és megnéztem az üzeneteim. Láttam, hogy Liamtől jött egy üzenetem. „Szia. Találkozhatnánk holnap? Ha igen, légyszi írj. Köszönöm. Puszillak. Liam.” Elgondolkodtam, majd visszaírtam neki. „Szia.. Holnap 5re gyere értem. Pá”. Kikapcsoltam a gépem , majd lefeküdtem aludni. Az éjjel újra fura álmom volt….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése